Lili szelencéje

Ki vagyok én?

2019. november 11. - Lilien Célia

A csúf és öreg Hóku... ja, ez nem az a szöveg. De hirtelen nem is jut eszembe, hogy erre mi lenne a megfelelő válasz. Évek óta keresem arra a választ, hogy ki is vagyok én valójában, azonkívül, hogy van egy családnevem, keresztnevem, személyi azonosítószámom, így nem csak a társadalom felé, de az állami gépezet számára is élő, lélegző lény vagyok, de attól még nem kerültem közelebb a válaszhoz. 

Vannak korai emlékeim az óvodából, az általános iskolai különböző osztályaiból, majd középiskolából végül az egyetemről, illetve ezen időszakokat tekintve általános iskolától kezdve internetes barangolásaimból megismert ismerősökkel, vagy épp emlékezetes játékokra, mint mikor 99-ben úgy ünnepeltem a szilvesztert, hogy egész este a karácsonyra kapott Imperium Galactica II-vel játszottam. Kb ekkora datálom a kocka énem felszínre jöttét is, addig csak szerettem az olyan sorozatokat, mint Sliders, Star Trek, Sailer Moon, stb. De a számítógép egy új világot nyitott meg, pár évvel később az internet meg egy még újabbat. Abban az évben kaptam meg a Harry Potter első részét is könyvben, így moziba már úgy mentem el megnézni az első részt, hogy már rajongtam, az osztálytársaim meg azt se tudták mi az. Persze a film után voltak nagy harcok mikor elindult a hype, hogy ki a nagyobb rajongó, de sajnos nem sikerült meggyőznöm a leghangosabbakat, hogy én már a film előtt is szerettem a könyv miatt, a trónról sajnos letaszítottak. Azóta is vérzik a szívem, mert ezek a nagyhangúak utána simán Twillight fanok lettek. A szégyentelenek. 

Tehát elmondható, hogy amiért csak lehet rajongok. Régen mikor mindenki honlapszerkesztési lázban égett én is belevetettem magam, és volt pár pofás honlapom, és akkoriban még menő volt ilyen 50*50 képeket gyűjtögetni, amin a fan képek voltak, mint színészek, filmek, de akár kaják is. Volt egy tucat. Talán még megtalálom valahol a gépen őket, mert jó rajongóhoz mérten, najó, inkább kényszeres gyűjtögető, szinte minden megvan a mostani gépemen is, amiket még 12-13 évesen mentettem le, és az nem most volt. Szóval hasonló rajongó listát tervezek a Rólam menüpont alatt megjelentetni, hogy ne itt kezdjem el a felsorolást, különben holnapestig is olvashatnád kedves Olvasó. 

Visszakanyarodva az elejéhez tehát az alábbi blogocska fog tartalmazni mindent ami érdekel, amiért rajongok, ami éppen megtetszett. Vagy csak egyszerűen ha valamit szeretnék kiírni magamból, mint hétköznapok, gondolatok egy témáról, így csak óvatosan. A bejegyzések nyomokban engem tartalmaznak.

Jó szórakozást! Induljon hát a móka!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lilsbox.blog.hu/api/trackback/id/tr8514779936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása